Met Hosted Telefonie communiceert u via de cloud. U kunt gebruik maken van ieder toestel. Uw vaste toestel, uw oude Nokia 6310, uw smartphone, maar ook uw tablet en computer zijn nu een volwaardig onderdeel
van uw telefooncentrale en uw klanten zien
nog maar één nummer als u hen belt. In
tegenstelling tot een fysieke telefooncentrale
vereist Hosted Telefonie geen grote investering
en is een ISDN verbinding overbodig.
Daarnaast betaalt u alleen voor de functies
die u gebruikt. Deze kunt u op elk moment
naar eigen wens inrichten en veranderen.
Direct uitbreiden of inkrimpen
Hosted Telefonie is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt met uw bedrijf mee. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te laten passen. U heeft dus nooit onder- of overcapaciteit en u betaalt alleen voor de functies die u gebruikt.
Geen financiële verrassingen
Voor Hosted Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de
functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele
receptioniste- of call center functionaliteiten.
U wilt geen financiële verrassingen? Kies de optie onbeperkt bellen voor vast én mobiel. Hierdoor zijn uw kosten transparant en wordt u nooit met onverwachte rekeningen geconfronteerd.